Subject: FW: Küsimus seoses NIS2 direktiiv ülevõtmisega
From: "MKM info"
To: "MKM info"
Date: Wed, 22 May 2024 16:52:51 +0300

From: Erik Lepik <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 22, 2024 3:15 PM
To: Raavo Palu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Küsimus seoses NIS2 direktiiv ülevõtmisega

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tahtsin küsida, et kaugel me Eestis oleme direktiiv ülevõtmisega? Kas on
juba eelnõu tekst olemas ja kas näiteks kaastakse ka Kaupmeeste Liitu
arvamuse küsimisel?

Meile ettevõttes Baltikumi üleselt tuntakse huvi, kuna Lätis ja Leedus on
vist juba eelnõu olemas ja oktoobriks peaks olema see juba üle võetud.

Loodetavast küsin õige inimese käest, kuna näen, et olete MKM lehel
kirjutanud väikse artikli selle teema kohta.

Lugupidamisega

Erik Lepik

Jurist /  Lawyer

Mobile: +372 51 04 871

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Rimi Eesti Food AS

Põrguvälja tee 3, Pildiküla

75308, Estonia

 <http://www.rimi.ee/> www.rimi.ee

PRIVAATSUSARUANNE: Sinu privaatsus on meie jaoks oluline. Soovime Sinuga
jagada infot selle kohta, kuidas kogume ja töötleme isikuandmeid, mida
meile avaldad. Vaata täpsemalt: https://www.rimi.ee/privaatsuspoliitika

ATTENTION: This e-mail may contain confidential information that is
intended solely for the addressee. If you are not the intended recipient,
you should delete this message and are hereby notified that any
disclosure, copying, or distribution of this message, or the taking of any
action based on it, is strictly prohibited.